• Witamy na naszej stronie
          • Wycieczka kl 2b do Sandomierza.

W poniedziałek 20 czerwca, na zakończenie roku szkolnego, byliśmy na wycieczce w Sandomierzu. Pogoda była wspaniała i nastroje również. Zwiedziliśmy Stare Miasto, dziedziniec zamkowy z zamkiem z zewnątrz oraz ratusz z zewnątrz, Rynek, zabytkowe kamieniczki. Weszliśmy na taras widokowy na bramie opatowskiej i oglądaliśmy piękną panoramę Sandomierza. Przeszliśmy podziemną trasą turystyczną, poznając historię tego regionu. Zwiedziliśmy również zbrojownię rycerską, w której mieliśmy okazję odegrać scenę słynnej walki rycerskiej. Maszerowaliśmy po wzgórzu staromiejskim. Przeszliśmy uchem igielnym i do tego spacerowaliśmy obok Collegium Gostomianum i Domu Długosz. Po tych wszystkich atrakcjach odbyliśmy relaksujący rejs statkiem po Wiśle. Na koniec zjedliśmy pyszny obiad, były również smaczne lody i okazja do zabawy na rynku.
            Bardzo zadowoleni, pełni wrażeń i radosnych przeżyć wróciliśmy do

• Konsultacje

ZAPRASZAMY NA KONSULTACJE z NAUCZYCIELAMI 9 CZERWCA 2022 (CZWARTEK),

godzina 17.00 – 18.00

SPOTKANIA W KLASACH

Nauczyciele dostępni na terenie szkoły.

Klasa 1a – sala 56

Klasa 2a – sala 58

Klasa 2b – sala 65

Klasa 3a – sala 60

Klasa 3b – sala 54

Klasa 4a – sala 67

Klasa 4b – sala 44

• Grupa I i III w "Klubie Juniora"

2 czerwca 2022r. nasze Przedszkolaki wybrały się na wycieczkę do sali zabaw „Klub Juniora”. Na Dzieci czekało wiele ciekawych atrakcji takich jak: kąciki zabaw, dwupoziomowy labirynt z przeszkodami, jeździki, tunele oraz zjeżdżalnia i basen z kulkami. Wizyta w sali zabaw pozwoliła nie tylko doskonalić sprawność fizyczną Przedszkolaków, ale także stanowiła doskonałą okazję do rozładowania dziecięcej energii i – co najważniejsze – radosnej zabawy!

• "Dzień Dziecka z mundurem" w gr I

Dzieci, które uczestniczyły środowym pikniku, nie mogły narzekać na nudę. Wszystko za sprawą 18. Pułku Artylerii oraz Samorządowego Ośrodka Kultury, które zorganizowały liczne atrakcje w ramach ,,Dnia Dziecka z mundurem”. Piknik odbył się 1 czerwca br. nad nowodębskim zalewem. Zaprezentowano sprzęt służbowy: Policji i Wojska Polskiego. Dzieci miały okazję również podziwiać pojazdy wojskowe, policyjne i strażackie. Wszystkie służby przygotowały wiele atrakcji a także ciekawe stoiska. Wydarzenie dostarczyło naszym najmłodszym przedszkolakom mnóstwo radości i uśmiechu.

• Przerwa wakacyjna w przedszkolu

DRODZY RODZICE.

Informujemy, że planowana przerwa wakacyjna w Przedszkolu nr 4 będzie trwała od 01.08.2022 r. do 12.08.2022 r. Przedszkole czynne będzie w miesiącu lipcu oraz od 16.08.2022 r. do 31.08.2022 r.

Zapisy chętnych prowadzone będą w terminie: 01.06.2022 r. - 15.06.2022 r. u wychowawców grup poprzez dziennik elektroniczny lub telefonicznie u Pani intendentki (tel. 15 8463989).

• Konkurs "Kwiaty dla mamy"

20 maja dziewczynki z najstarszej grupy przedszkolnej wzięły udział w konkursie "Kwiaty dla mamy" zorganizowanym przez Samorządowy Ośrodek Kultury w Nowej Dębie, otrzymując wyróżnienie oraz zaproszenie na występ w programie artystycznym przygotowanym przez SOK z okazji Dnia Matki 26 maja. Serdecznie gratulujemy Galeria

• Egzamin ósmoklasisty

Termin

1. język polski – 24 maja 2022 r. (wtorek) – godz. 9:00

2. matematyka – 25 maja 2022 r. (środa) – godz. 9:00

3. język obcy nowożytny – 26 maja 2022 r. (czwartek) – godz. 9:00

Czas trwania

- język polski - 120 min (wydłużony czas pracy do 180 min.)

- matematyka - 100 min (wydłużony czas pracy do 150 min.)

• WYCIECZKA KRASICZYN - PRZEMYŚL

Uczniowie klasy 7A wybrali się na majową wycieczkę do Krasiczyna i Przemyśla.Pogoda dopisała, humory również!W Krasiczynie zwiedzili zamek, lochy, wieżę zegarową, spacerowali po urokliwym parku. Pobyt w zamku zakończył się pysznym obiadem w sali myśliwskiej.W Przemyślu młodzież udała się na zabytkowy rynek i spróbowała słynnych tradycyjnych lodów.Wyjazd zorganizowały panie Marta Rząsa i Marta Smalarz.

• Zaproszenie

SZANOWNI RODZICE uczniów klas pierwszych w roku szkolnym 2022/23. Wychowawcy klas pierwszych zapraszają Rodziców z przyszłymi pierwszoklasistami na spotkanie organizacyjne. Celem spotkania będzie zapoznanie Państwa i dzieci z ofertą naszej placówki oraz zwiedzanie budynku szkoły w dniu 19 maja 2022 r. (czwartek) o godz. 1700.

• Wycieczka do Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej

W czwartek 28 kwietnia klasy III a i III b wraz z wychowawcami i rodzicami uczestniczyły w wycieczce autokarowej do Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej. Dzieci zwiedziły skansen i miały możliwość poznania kultury Lasowiaków, zobaczenia jak kiedyś mieszkali ludzie na wsiach w naszym regionie i czym się zajmowali. Zwiedzili zabytki dawnej architektury drewnianej: stare chałupy, kuźnię, kościół i dworek szlachecki. Dzieciom bardzo podobały się ręcznie robione drewniane zabawki przez miejscowego rzemieślnika. Dawna szkoła wywarła na zwiedzających największe wrażenie. Z niedowierzaniem i obawą zasiedli oni w ławkach. Ochotnicy mogli doświadczyć kary, jaką było klęczenie w kącie na rozsypanym grochu z uniesionymi ku górze rękoma. Próba pisania kredą na tabliczkach w niczym nie przypominała uczniom obsługi tabletu. Uczniowie uczestniczyli także w warsztatach garncarskich i w wesołej rywalizacj

• Fundacja Dla Ciebie im. Olgi Lilien

Dziś udostępniamy dwa połączone ze sobą wydarzenia z okazji Dnia Matki na Ukrainie - Kiermasz i symboliczne widowisko pt. „Matka…” Tarnobrzeskie Centrum Wolontariatu realizuje kiermasz natomiast Fundacja - performance „Matka…”. Autor pomysłu - Justyna Uchańska. Zapraszamy oczywiście na obydwa wydarzenia. W dwóch słowach opiszemy realizowane przez nas wydarzenie zapraszając do czynnego udziału. 8 maj to dzień Matki na Ukrainie. Nasz performance to spontaniczny bez politycznych cech, akt solidarności z matkami ukraińskimi. W ich dzień, kiedy nie mogą normalnie świętować chcemy pokazać, że Polacy wraz z zamieszkałymi w Tarnobrzegu i okolicach Ukraińcami całym sercem je wspierają i wyrażają tym cześć dla każdej matki. Planujemy w ten dzień utworzyć dwie "żywe" flagi, ukraińską i polską, pomiędzy którymi będzie stała dziewczynka, która wykona bardzo popularny na Ukrainie utwór o mamie. Do pio

• Wyjście na Przedstawienie Teatralne "Lokomotywa"

25 kwietnia dwie grupy dzieci z naszego przedszkola wybrały się do Samorządowego Ośrodka Kultury w Nowej Dębie na spektakl pt. „Lokomotywa Pana Tuwima”. Organizatorem był Narodowy Teatr Edukacji im. Adama Mickiewicza z Wrocławia. Już od początku dnia dzieciom towarzyszyły ogromne emocje. Przedszkolaki nie mogły doczekać się występu aktorów na scenie, pięknej scenografii, dekoracji i muzyki. Głównymi bohaterami była rodzinka Tralalińskich. Wesołe małżeństwo z synem i córką. Rodzinka wybierała się na wakacje, lecz spóźniła się na pociąg. Wtedy pojawił się przemiły pan konduktor, który zapewnił o kolejnym przyjeździe pociągu. „Czarodziejska lokomotywa” zabrała wszystkich w podróż do wierszy Juliana Tuwima między innymi takich jak: „O Panu Tralalińskim”, „Dyzio marzyciel”, „Okulary”, „Słoń Trąbalski”, „Abecadło”… Jednak najbardziej przedszkolakom spodobała się „Rzepka”, która przyniosła ogr

• Spotkanie z radcą prawnym w gr III

Przedszkolaki z grupy III miały przyjemność i okazje uczestniczyć w projekcie „Edukacja prawna dla najmłodszych – ogólnopolska akcja KIRP”. Wyrażając chęć, przybliżenia przedszkolakom zawodu radcy prawnego mogliśmy umówić się na bezpośrednie spotkanie z radcą prawnym. I tak 11 kwietnia gościliśmy Panią Monikę, która bardzo interesujący sposób opowiedziała nam o swoim zawodzie. Dzieci poznały zawody związane z sądownictwem. Wzbogaciły wiedzę na temat pracy: notariusza, adwokata, prokuratora, sędziego czy radcy prawnego. Miały również okazję przymierzyć strój adwokata. Dowiedziały się, że toga jest strojem urzędowym na rozprawach sądowych, a kolory żabotów zależą od wykonywanego przez prawnika zawodu. Podczas spotkania Pani adwokat przypomniała podopiecznym prawa i obowiązki dziecka. Uświadomiła przedszkolakom, że przestrzeganie prawa to obowiązek każdego człowieka, ale również i dziecka.

• Dzień Ziemi

Światowy Dzień Ziemi w oddziale przedszkolnym – 22 kwietnia 2022r. przedszkolaki podczas zajęć rozmawiały na temat ochrony środowiska. Dzieci dowiedziały się co to jest ekologia, recykling i jak należy dbać o naszą planetę.

• Podziękowanie

„Jeden z najgłębszych sekretów życia polega na tym,

że tylko to wszystko, co robimy dla innych,

jest tym, co naprawdę warto robić”

Carroll Lewis

Uczniowie klasy IV a, IV b i V b wraz z nauczycielami i dyrekcją szkoły pragną złożyć serdeczne podziękowania firmie Zakłady Metalowe DEZAMET z Nowej Dęby oraz Zakładom Chemicznym SIARKOPOL Tarnobrzeg sp. z o.o. za ufundowanie interaktywnych monitorów multimedialnych do trzech sal lekcyjnych. Dzięki Państwa ofiarności kolejne dzieci naszej szkoły mogą już dziś cieszyć się dostępem do nowoczesnych technologii, a nauczyciele w atrakcyjny sposób prowadzić zajęcia edukacyjne. DZIĘKUJEMY

• Partnerzy

• Kuratorium Oświaty
      • Ministerstwo Edukacji Narodowej
      • OKE
      • Nowa Dęba
    • Dlaczego my?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatu
        • Sympatyczni pracownicy
        • Kochamy nasze dzieci, a one kochają naukę w naszej szkole
        • Zorientowani na sport
        • W zdrowym ciele, zdrowy duch!
        • Bogata biblioteka
        • Uczniowie posiadają dostęp do wszystkich zasobów w naszej bibliotece